I miei cari amici lettori My beloved followers

martedì 26 aprile 2016

A lovely little fairy

Salve, amici! Oggi voglio mostrarvi una card che ho realizzato con questa deliziosa little flower fairy di All dressed up : di recente mi sono iscritta su facebook al gruppo Kit and Clowder e per i membri questo digi è gratis fino al 29 aprile : potete trovare il link sulla mia pagina qui
Ho colorato l'immagine con le matite Pablo, la fustella è Go-Kreate; ho aggiunto soltanto un chipboard e delle mezze perle.
Alla prossima, M.

Hiya, friends! Today I'd like to show you a card I made with this adorable little flower fairy from All dressed up :I've recently joined Kit and Clowder group on Facebook, this digi is free for all the members till April 29th, you can find the link on my fb page here
I coloured the image with Pablo pencils, I used a Go-Kreate die cut;  just added a chipboard and some half-pearls
Hugs, M.



Challenges
diecuttin divas  April's symbols
all ldressed up  anything goes

6 commenti:

  1. Belllllliiiiiissssimo! Molto molto brava !!!!!
    Che timbro hai usato???

    RispondiElimina
  2. Aw!!! So precious! Thank you for joking us at Die Cuttin' Divad this week!

    RispondiElimina
  3. What a gorgeous card!!! Thanks for joining us at DCD this week!
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    RispondiElimina
  4. Just so beautiful, I love the simple design to showcase your gorgeous colouring
    Andrea x
    All Dressed Up DT

    RispondiElimina
  5. Mira, this is just fantastic!
    Your coloring is so beautiful!
    Thanks so much for joining us at All Dressed Up!
    Bernadet
    *All Dressed Up DT*

    RispondiElimina
  6. This is just beautiful.... what a gorgeous image!

    Thank you for joining us at Die Cuttin' Diva's for the April symbols challenge!
    Shelly

    RispondiElimina