I miei cari amici lettori My beloved followers

venerdì 13 settembre 2013

Polka Doodles DT: One for the boys!

Buongiorno a tutti!  Oggi vi presento il progetto per il DT di Polka Doodles , il tema è "Una per i ragazzi".
Ho realizzato una tag usando dei ritagli dai vari cd che ho strappato e distressato. L'immagine digitale, che ho colorato e distressato è dal cd  Bonbon Belles. L'ho ritagliata e poi ho aggiunto bottoni e un fiocco di rafia.
Vi invito a visitare il blog dove troverete tanti favolosi progetti e novità.
A più tardi, M.

Morning all! Today I'm showing you my DT creation for Polka Doodles, the theme is "One for the boys".
 My project is a tag. I used some scraps  from cds, I tore and distressed them. The digi is from fab Bonbon Belle, I coloured it with Distress and cut it out then added some buttons and a rafia bow.
Don't forget to visit our blog where you can find so many fab creations and news.
See you later, M.

7 commenti:

  1. Love the sepia tones works so well. Take care Zo xx

    RispondiElimina
  2. bella!!Mi piacciono i colori e tutte le carte strappate!!

    RispondiElimina
  3. Miria, this is wonderful. Love this monochromatic look, and the added rafia! TFS

    RispondiElimina
  4. OMG Miria beautiful boy tag!!! I love the vintage style !!! XXX Lidia

    RispondiElimina
  5. Hai saputo abbinare i colori in modo strepitoso!
    Bravissima
    Tania

    RispondiElimina
  6. This is such a great little vintage style tag great texture! Hugs Rebekah xx

    RispondiElimina