First day at school!

Ciao a tutti! Oggi voglio condividere con voi questa card che ho realizzato per una mia piccola che frequenterà la prima elementare.
Questa immagine Mo Manning era perfetta, l'ho colorata con le matite Pablo. Per lo sfondo ho usato delle fustelle Go Kreate, infine ho aggunto un centrino, twine e un charm a forma di mela.
A presto, M.

Hi all! Today I'd like to share this card I made for a little friend of mine who will attend first grade at primary school.
This image from Mo Manning is perfect, I coloured it with Pablo pencils. I used the die cuts from Go Kreate as a background then added a doily, some twine an apple charm
Hugs, M.




Challenges
Mo's challenge Goodbye summer
yumi & fumi handmade crafts  back to school
joanna sheen pretty in pink
scrapdreams  card


Commenti

  1. che timbrino delizioso! in effetti è perfetto per un'occasione come questa!
    Clelia

    RispondiElimina
  2. Che tenerezza!!!!!
    Davvero deliziosa, Miria sei unica!
    Gio'

    RispondiElimina
  3. Troppo carina, mi piace assai...la mia cucciola il primo giorno di scuola sarà così...ehehehe!
    Bravissima Prof!!!!

    RispondiElimina
  4. Che amore! Sembra proprio la mia Giorgia !
    Baci

    RispondiElimina
  5. Mi accodo al coro ... Con una punta di malinconia pensando al mio primi giorno di scuola e a quella Mirandina li'....

    RispondiElimina
  6. Love your gorgeous card, its so cute.
    luv
    Debby

    RispondiElimina
  7. Come è bello questo biglietto Miria,colorato così bene.
    Sono contento di rivederti da YUMI FUMI handmade - back to school challenge.
    Hai preso qualche timbro YF con il voucher che avevi vinto ??
    Buona fortuna anche questa volta!!

    Hugs DT team Fumi
    Blankina
    http://blankinacreations.blogspot.it

    RispondiElimina
  8. Gorgeous cute card and beautiful colours
    Thank you for taking part in the Joanna Sheen Challenge
    Sue xx

    RispondiElimina
  9. Such a cute card! Stunning colouring and layout.
    Thank you so much for joining us at Mo's Digital Pencil this week and good luck!

    Hugs, Anja

    RispondiElimina
  10. I love how you have colored here.. Lovely card :)

    Thank you so much for joning us at Mo`s Digital Challenge last week.. This week challenge is just out.. hope to see you in that too :)

    Hugs, Tine

    RispondiElimina
  11. Super cute hunny LOVE the charm too! hugs me x

    RispondiElimina
  12. Your card is absolutely darling! Thanks for playing along with us at Yumi & Fumi Handmade!

    RispondiElimina
  13. Such a sweet image from Mo for back to school. Thanks for joining us for the Yumi & Fumi Handmade back to school challenge! Sheena B (Team Fumi).

    RispondiElimina
  14. She is so ready for school! Thanks for joining Y&F challenges and good luck!

    RispondiElimina
  15. grazie per aver partecipato alla sfida di scrap dreams!

    RispondiElimina
  16. Credo che la mia Lucia sarà esattamente così, tra due anni!!! Adoro il charm a melina, indove lo recuperasti? Daniela

    RispondiElimina
  17. Fun card! So glad you could play along with us at Yumi & Fumi Handmade!! Be sure to join us again for our next challenge!

    RispondiElimina
  18. Ciao Miria, i tuoi lavori sono stupendi e ti seguirò con molto piacere.
    Sei bravissima!!! Questa card è meravigliosa adoro questi timbri e li vorrei comprare anch'io...hai colorato benissimo è adoro la meletta.
    Tanti auguri per la prima di tua figlia so' che emozione si prova, la mia piccola quest'anno farà la prima media...crescono troppo in fretta.
    Hugs

    RispondiElimina
  19. Super cute!! I love the curls on that little girl. The colors are pretty and so fun for school. The apple is a really sweet touch. Thank you for joining us at Yumi & Fumi Handmade challenges.

    RispondiElimina
  20. Adorable. I like how the image stands out! I hope you will come and play with us at our new challenge too. Hugs! xx

    RispondiElimina

Posta un commento

Post popolari in questo blog

Rocking Duck

Polka Doddles: Pretty in Pink

Hotspotted Jolly Tilda!